Lilypie Fourth Birthday tickers

Szukaj na tym blogu

sobota, 22 maja 2010

I znowu pada:(

Dopada nas depresja. Tzn. to mnie dopada depresja bo Kosti jak jest wyspany i ma pełny brzuszek to jest zawsze
Kochany ten mój Konstanty:). Uwielbiam rano wstawać i gdy zbliżam się do łóżeczka widzieć ten super, czaderski uśmieszek:)). Jak mawia Łukasz zaj....... się nam udał:), już cudowniejszy nie mógł być:). Ale dla każdej mamy jej dzidziuś jest cudowny więc pewnie wszystkie to samo czują:). Ja muszę zauważyć, że mam jeszcze jedno najukochańsze dziecko Zuzulkę jej uśmiech też kocham ponad wszystko, cudona księżniczka.
A teraz patrzcie na ten lans:)


1 komentarz:

  1. no lans jest, laski beda sie do niego ustawiac w koljkach, wiec bedziesz musiala prowadzic "dur selection", a jako ze to rowniez poniekad moje dziecko to kryteria beda bardzo wysokie i nie tak latwo bedzie sie do niego dostac;-)

    OdpowiedzUsuń