Lilypie Fourth Birthday tickers

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 7 czerwca 2010

Boże ciało 2010

czyli długi weekend w Pewli Wielkiej:). Już w środę 2.06.2010r wybrał się królewicz Konstanty na kolejną wyprawę:) do Pewli Wielkiej. Pół dnia się pakowali a i tak wszystkiego nie zabrali (zapomniałam spakować czapeczki z daszkiem, ale cóż kto by się spodziewał słońca w czerwcu:)).
Gdy dojechał już na miejsce spotkał babcię Krysię i dziadka Remka:). No i wreszcie się udało i babcia na zdjęcie się załapała:)
W wózku grzecznie czas spędzałem:)


W wielkiej wannie się kąpałem:)

Do zdjęć z mamą pozowałem:)

A do domu już wracając babcię Helę i dziadka Januszka odwiedziłem i na spacer po zabrzańskich alejach się udałem. Oczywiście spacerowaliśmy w doborowym towarzystwie:). 
 
Po weekendzie pełnym wrażeń w domu do snu się wyszykowałem:).


A tu jeszcze taka mała niespodzianka dla fanów małej Opuncji:)

Pozdrowienia:))

2 komentarze:

  1. widzę, że po pierwsze nawet nasz najukochańszy sklep załapał się na zdjęcie;-) tak mi się miło zrobiło. a po drugie tata Kostka ma bardzo twarzową koszulkę, muszę sobie ją pożyczyć. No a Kosti i zuza jak zwykle najlepiej, już się do tego przyzwyczaiłam, chyba, że na nas już nikt nie patrzy;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. kosti daje rade,,, sliczny bobasek

    OdpowiedzUsuń