Lilypie Fourth Birthday tickers

Szukaj na tym blogu

wtorek, 12 czerwca 2012

Polska BIAŁO - CZERWONI!!!!!!!!!

Polska GOLA!!!!! Chyba większość myśli tylko o tym. I my równię kibicujemy. I zdaje się, że kostkowi coraz bardziej się to pdoba. Ja mam nadzieję, że piłka się podoba i gra w piłkę a nie tylko kibicowanie, czyli taki kibolek mały!!
Można wnosić, że na dzień dzisiejszy to raczej gra mu się podoba, sam w niedzielę powiedział, że chce być piłkarzem, po czym dodał, wskazując remontowany/budowany stadion Górnika Zabrze i powiedział tu będę mieszkał (a teraz tata mnie zlinczuje, jaki Górnik PIAST!!!). A ja wnoszę, że Kostkowi bliżej do Naprzód Ujazd Niezdrowice, ale w sumie to nie znam się, a Kostek i tak pewnie zmieni swoje pragnienia i zainteresowania!!.
Ale dosyć tego kibicowego nastroju!! Bo przecież jest jeszcze czas pomiędzy meczami i tu również coś się dzieje, np byliśmy na kulkach z Kacperkiem:




O zaczyna się druga połowa meczu Polska - Rosja, więc uciekam oglądać dalej. Aaaaaaa POLSKA!!!!!!!

2 komentarze:

  1. fajnie ze ma takie upodobania,,,nasz krzys bedzie maszynistą,,,pragnę go zainteresować np.ostatnio na balicach ,krzysiu popatrz jaki fajny samolot,moze bedziesz pilotem,a krzys nie ja ćiem ciufcią,,,,następne podejcie mamy,,,krzysiu popatrz jak fajnie chlopcy kopią piłke...może bedziesz piłkarzem,,,,a krzyś nie mamo ja ćiem być ciufciom:) także my juz mamy zawód wybrany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) no widzisz!!Przynajmniej precyzyjnie się określa, bo u nas jest rozłam Kostek chce być piłkarzem - traktorzystom, więc wniosek może będzie kosił trawę na stadionie :))))))))))))):P

    OdpowiedzUsuń